onsdag 14 juli 2010

Hansons halta höna hade hacka hosta ....

En granne har varit här imorse och uppmanat mig att gå till doktorn och få tag i hostmedicin! Jag har enligt honom hostat i flera veckor nu, varje morgon ... och det kan nog så vara att jag hostat en del vid min kopp morgonkaffe på altanen mot hans håll, men i flera veckor, njaaee- men å andra sidan tiden går ju som sagt fortare än man anar. Igår hade jag en anställningsintervju på jobbet med en ung trevlig man och fick då en så eländig hostattack att jag fick problem med att avsluta vårt samtal för jag hostade som ett tok ... -Kikosta? föreslog han leende.
Nä jag skall kurera mig själv nu ett tag innan jag går till doktorn.
På tal om bilden så får jag upp den när jag på google.com söker en trevlig bild på "min" hosta - den här hostan är väl vacker ?!

Inga kommentarer: