söndag 4 september 2011

hur har du det med Änglarna ?

Kommunen lever i efterdyningarna efter Jägarna 2 och Leif på Folkets Hus gnuggar händerna av förtjusning och jag förstår honom. Han som får köra filmer med 8-10 personer i lokalen för det mesta. Nu har det handlat om bortåt 3000 biobesökare. Imorse lyssnade jag till den intressata personen Peter Stormare på Nyhetsmorgon och tänk om det hade gått att när han vistades här få ta del av hans vishet som människa. Bland annat så berättade han om sin starka intuition och hur han kunde möta människor emellanåt som han med säkerhet inte visste fanns här på jorden numera. Jag kan inte citera honom men han nämnde något om att de gånger han glömt änglarna och Gud så har det på ett eller annat sätt "skitit sig". Nu kan jag inte återge honom helt, men han går att lyssna på via TV4.se. Det där med änglarna tog tag i mig - jag har nog glömt dom rätt mycket, men har stark förtröstan i att de kommer när jag frågar efter dem ...

Inga kommentarer: