torsdag 2 december 2010

Motståndsrörelse

En av hjärtans fröjd kom hem från regioncentrat idag och berättade med sorgsen röst hur någon klottrat på ett fint gammalt hus i sta´n www.patriot.nu . Jag hade ingen aning om vad det var men hon påstod att det är nazister. -Nä men det finns ju godhjärtade patrioter, utbrast jag - kan det vara möjligt. Dumt inlägg, eller hur ... Det finns säkert godhjärtade nazister också - dom älskar säkert sina hundar och hästar och även frun och barnen... Gick in på www.patriot.nu och till min förvåning läste jag om hur man gått ihop med finska motståndsrörelsen och även med letter och ester för att befria norden!! Voi, voi säger jag ... Pikkupojat, menkä nukkuhman äitin sölän takana ! - om någon finsk motståndsrörelseman mot förmodan skulle läsa det här ...

Inga kommentarer: