lördag 16 januari 2010

Överkalixfrukost

Har gått upp i tidig morgonstund. Efter att ha läst lördagens NSD slog jag på TV:n och hamnade mitt i något säljprogram om hudvårdsmedel och en vacker vid tandrad berättade om hur lycklig hon blivit efter att hon hittat det där hudvårdsmedlet vilket det nu var. Jag gillar också bra hudvårdsmedel, men inte vet jag om det ger det ultimata lyckoruset ... en vetebulle från Rånebaga´rn och en liten mugg kaffeskvätt invid fönstret ut mot den vita världen och lite himmel ovanför ger minst lika mycket lyckokänslor så onyttigt det är! B från Varberg som bott och jobbat här i perioder kallade detta för "överkalix-frukost". Lördagen verkar bjuda på yrväder. En spännande folkmusikkonsert i regioncentrat väntar och innan dess något gott ätbart nå´nstans. Trevlig lördag önskar jag alla hundratusentals som besöker min berömda blogg! ;-)

3 kommentarer:

Catarina sa...

Det lät som en jättemysig lördag! Hur var konserten?

anneli sa...

Kolla nästa inlägg på min blogg!/Anneli

Catarina sa...

Så klart! ;-)