torsdag 20 juni 2013

pånyttfödelse

Jag hade ju tänkt ut det - men bara litegrand och det blev så inget av det. Men det är ingen idé gräma sig över det. Jag fortsätter mitt bloggande fr o m idag den 20 juni 2013 på min gamla blogg Blå. Hade tidigare tänkt mig något nytt flaschigt, kanske med någon slags banner som blinkade förföriskt och väl uttänkt bakgrund, men nej jag har bestämt mig för att det är det jag skriver om som får vara det viktigaste - för mig och min blogg Blå. Just nu bakar jag cupcakes till födelsedagsfirande imorgon midsommarafton då äldsta Hjärtans Fröjd fyller 20 år! Och jag tänker inte börja gnälla om "vart tog tiden vägen" - "när var de små och när blev de stora" osv  som jag hållit på med några år nu. Nej nu är det bara att gilla läget och tänka att det är helt fantastiskt att jag får ha dessa kära människor både stora och små. En smulpaj ska jag också få till här innan kl 12 och basilikapesto måste till av mina mammutbasilikor. Återkommer.

Inga kommentarer: